Bir otel yöneticisi veya sahibi olarak, misafirlerin tahmin edilemez olabileceğini bilirsiniz. Bazıları övgü dolu yorumlar bırakırken, diğerlerinin uzun bir şikayet listesi vardır. Her iki durumda da, otelinizin fayda sağlayabilmesi için bu yorumlara nasıl yanıt vereceğinizi bilmeniz önemlidir.
Günümüzde üçüncü taraf aracılığıyla online otel rezervasyonu yaparken, tüm konukların deneyimi, belirleyici bir kriter haline gelmiştir.
İşte size kendi otel fiyatlarınıza yanıt vermeniz için birkaç neden:
- Online rezervasyon ücretlerine verilen yanıt, misafirlerinizi dinlediğinizi ve önemsediğinizi gösterir.
- İyi müşteri hizmetlerine sahip olduğunuzu gösterin.
- Her iki tarafının (müşteri ve kendiniz), yüksek üçüncü taraf online komisyonlarından ücret almasını önlemek için kendi otel fiyatlarınızı sunun; ve müşterilerinize gerçek tur operatörünüzü bildirin.
Otel fiyatları konuklar ve otelciler için önemli bir faktördür. Fiyattan sonra, otel tesisinizin puanları ve yorumları da otelinize rezervasyon yapıp yapmama konusunda belirleyici kriterdir.
Otel fiyatları "gerçek oranlar üzerinden güven" ilkesine dayanmaktadır.